9/18/2009

17 de setembre del 2009. Matí a Cuernavaca

ja estic a Cuernavaca, ben instal·lat a cal Chucho. La Joana, la Marta i la Sara són a casa de la mare del Chucho, que és molt velleta i sempre està de bon humor, i hi ha una noia molt maca que es diu Teo, que la cuida. El taller el vam començar una hora tard però va funcionar bé. Sort que em porto bona part dels alumnes de casa, que si no fórem quatre gats!. La Marta havia ballat sardanes, les tres tenen ritme, canten i ballen bé. De moment vaig passar el powerpoint i després vam aprendre Joan del Riu, Marieta cistellera, ball de punta i taló i patatuf, Després del taller vam passajar amb el Chucho pel centre de Cuernavaca. Quasi no vaig notar el canvi d'horari, però ara m'he despertat molt d'hora i he menjat un actimel i avui anem a Tepoltlán. Dels alumnes hi ha una pedagoga musical com de la meva edat que va fer el mètode Kodali a Hongria. Li vaig deixar després el llaüt i va cantar amb una veu preciosa algun motet renaixentista, acompanyant-se una miqueta amb acords. També hi ha músics jovenets de l'orquestra jove, una d'elles és filla de bascos.

Abans d'ahir vaig arribar molt bé, el vol estupendo. Pel·lícula recomanada: Lili et le Baobab. L'altra pel·li una de Bollywood, que sempre són molt divertides. A l'aeroport de Mèxic vaig fer força feina, i al final vaig estar esperant gairebé una hora que sortissin, només burocràcia. Era a l'altra terminal. Vam agafar un taxi fins a casa de l'Alina, elles es van instal·lar a l'apartament del Rafa i jo al de l'Alina. L'endemà ens va convidar l'Hermeninda i vam fer per esmorzar suc de mandarina, tlacoyos i ous remenats. Les noies van flipar amb els esmorzars mexicans. Vam agafar el cotxe vermell, que encara està com un toro, i cap a Cuernavaca.

de més verdes en maduren

Avisos de Facebook de Francesc Tomàs Aymerich